Guide til Fokussøgeords Analyse
Her er [7 gode råd] til bedre fokussøgeord.
Step-by-step guide
1. Find ud af hvor dine kunder kommunikere på Forumer og Blogs
formål: at finde netværk hvor man kan undersøge bruger adfærd.
2. Find 5 Emner som de søger mest på
formål: at starte en kategoriseringsproces som senere i SEO udviklings processen, giver SEO medarbejdere en bredere forstand indenfor diversiteten af fokuseret brugeradfærd.
3. Kig på google suggest og find Long-tail LSI fokussøgeord
formål: at sammensætte og samle talemåder for de specifikke emner/fokussøgeord.
4. Brug: REDDIT.COM til at finde fokussøgeord
formål: at lære om udtalelses mønstre
5. Brug: WIKIPEDIA.ORG til at finde fokussøgeord –>Se indholdsfortegnelsen igennem for fokussøgeord
formål: at lære om udtalelses mønstre
6. Lav en Persona
For at lave en persona er det en god ide at starte med at spørge:
- Hvorfor gør vi det?
- Hvem gør vi det for?
- Hvad gør vi?
- Hvor gør vi det henne?
7. Find Nøgleordets Reklame Værdi
- Følg instruktion:
- a. Google Keywordplanner
- b. Indtast valgte keyword
- c. SE Suggested bid (PayPerClick i kr./£/$) = Jo mere et ord koster, Jo mere er det værd
- 2. Se om der er mange Google AdWords reklamer om Det brugte Keyword
- 3. Lav en Larry Page Cheet Sheat og find Low hanging Fruits
FUN FACT: Kunder bruger 99,9 % af deres tid på internettet, på IKKE at søge efter det du sælger.
( Det betyder: man misser hundrede vis af muligheder for at blive set online, hvis man kun bruger fokussøgeord med høj konkurrence )
God jagt!
Seneste kommentarer