Læs mere om SEO her: Organisk SEO, Uorganisk SEO, Hjemmeside optimiering og SEO strategier, SEO vurdering af din hjemmeside mm.

Fokussøgeords Analyse [Advanced SEO]

Fokussøgeords Analyse

Her er [7 gode råd] til bedre fokussøgeord.

Step-by-step guide

 

1. Find ud af hvor dine kunder kommunikere på Forumer og Blogs

formål: at finde netværk hvor man kan undersøge bruger adfærd.

2. Find 5 Emner som de søger mest på 

formål: at starte en kategoriseringsporces som senere i SEO udviklings processen, giver SEO medarbejdere en bredere forstand indenfor diversiteten af fokuseret brugeradfærd.

3. Kig på google suggest og find Long-tail LSI fokussøgeord

formål: at sammensætte og samle talemåder for de specifikke emner/fokussøgeord.

4. Brug: REDDIT.COM til at finde fokussøgeord

formål: at lære om udtalelses mønstre

5. Brug: WIKIPEDIA.ORG til at finde fokussøgeord –>Se indholdsfortegnelsen igennem for fokussøgeord

formål: at lære om udtalelses mønstre

6. Lav en Persona

For at lave en persona er det en god ide at starte med at spørge:

  1. Hvorfor gør vi det?
  2. Hvem gør vi det for?
  3. Hvad gør vi?
  4. Hvor gør vi det henne?

7. Find Nøgleordets Reklame Værdi

  1. Følg instruktion:
  2. a. Google Keywordplanner
  3. b. Indtast valgte keyword
  4. c. SE Suggested bid (PayPerClick i kr./£/$) = Jo mere et ord koster, Jo mere er det værd
  5. 2. Se om der er mange Google AdWords reklamer om Det brugte Keyword
  6. 3. Lav en Larry Page Cheet Sheat og find Low hanging Fruits

FUN FACT: Kunder bruger 99,9 % af deres tid på internettet, på IKKE at søge efter det du sælger.

( Det betyder: man misser hundrede vis af muligheder for at blive set online, hvis man kun bruger fokussøgeord med høj konkurrence )

 

God jagt!

 

Gå til forside – Klik her