✓Få en gratis SEO-Vurdering
✓SEO i Danmark
✓ SEO internationalt

Fokussøgeords Analyse [Advanced SEO]

Guide til SEO-Søgeordsanalyse

Her er [3 rigtig gode SEO råd] og 5 to-do’s til bedre søgeord.

HURTIG LÆSNING!

Som hovedregel skal du have styr på at dit indhold er semantisk korrekt og meget gerne så fuldført som muligt.

Er du i tvivl om hvad jeg mener med semantisk korrekt, så tag et øjeblik og tænk over hvad semantik er for dig i din forretning. Og kig evt. nærmere på www.SEO-ONLINE.dk. Den er jo selvfølgelig også opsat efter best practice. (både for at du har kunnet finde mig men også for at vise hvordan det er gjort) 

  1. Din forside fortæller om alt hvad du er og tilbyder.
  2. Dine landings-sider siger lidt mere specifikt hvad de handler om / hvilke produkter der er at vælge imellem.
  3. Dine produkter vises og her fortæller man meget konkret om indhold osv. 

 

1. Find ud af hvor dine kunder kommunikere på Forumer og Blogs

formål: at finde netværk hvor man kan undersøge bruger adfærd.

2. Find 5 Emner som de søger mest på 

3. Kig på google eller rebutter.me

formål: at sammensætte og samle talemåder for de specifikke emner/fokussøgeord.

4. Brug: WIKIPEDIA.ORG til at finde fokussøgeord –>Se indholdsfortegnelsen igennem for fokussøgeord

formål: at lære om udtalelses mønstre

5. Lav en oversigt over dine siders søgeord og se om det hele passer sammen hierarkisk.

 

FUN FACT: Kunder bruger 99,9 % af deres tid på internettet, på IKKE at søge efter det du sælger.

( Det betyder: man misser hundrede vis af muligheder for at blive set online, hvis man kun bruger fokussøgeord med høj konkurrence )

 

God jagt!

 

Gå til forside – Klik her