edelbuddy@gmail.com

Søgeords Analyse [Advanced SEO]

Søgeordsanalyse – [10 gode råd]

  1. Find ud af hvor dine kunder kommunikere på Forumer og Blogs
  2. Find 5 Emner som de søger mest på
  3. Kig på google suggest og find Long-tail LSI keywords
  4. Brug: REDDIT.COM til at finde Keywords
  5. Brug: WIKIPEDIA.ORG til at finde Keywords!
  6. Se indholds fortegnelsen igennem for Keywords!
  7. Kort Beskrivelse om din Persona: meget simpelt!øgleordets Reklame Værdi
  8. Se om dine Nøgleord rammer kunder som har penge eller ej!!
  9. Find Nøgleordets Reklame Værdi
  10. Følg instruktion:
    1. a. Google Keywordplanner.
    2. b. Indtast valgte keyword.
    3. c. SE Suggested bid (PayPerClick i kr./£/$) = Jo mere et ord koster, Jo mere er det værd!
    4. 2. Se om der er mange Google AdWords reklamer om Det brugte Keyword!
    5. 3. Lav en Larry Page Cheet Sheat og find Low hanging Fruits!

 

Persona [HOW TO] – Find Persona til ALLE slags behov!

  1. Hvorfor gør vi det?
  2. Hvem gør vi det for?
  3. Hvad gør vi?
  4. Hvor gør vi det henne?

Kunde Persona ( Low Hanging Fruits på alle Niveauer)

Find alternative nøgle ord som LowHanging Fruits og ram nye kunde personaer som åbner nye dører til et bredere perspektiv at kunder fra evergreen vinkler frem for høj-konkurrente nøgleord.

Kunder bruger 99,9 % af deres tid på internettet, på IKKE at søge efter det du sælger.

( Det betyder: man misser hundrede vis af muligheder for at blive set online, hvis man kun bruger ”high competetive keywords” )

God jagt!

 

Gå til forside – Klik her